Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Від – 50 до 300грн залежно від габаритних розмірів та ваги товару У поштоматах – від 50 до 200грн залежно від габаритних розмірів та ваги товару У відділення по Україні – від 50 до 300грн залежно від габаритних розмірів та ваги товару Кур'єром – від 85 до 300грн залежно від габаритних розмірів та ваги товару
Способи оплати
- "Післяплата Нова Пошта". Оплата за товар після отримання у відділенні транспортної компанії. Післяплата тариф нової пошти 2% від суми післяплати +20 грн.
Гарантія:
Шановні покупці! Інструмент та обладнання є споживчим товаром, тому його експлуатація періодично може призводити до поломок, як внаслідок зношування основних вузлів і механізмів, так і з багатьох інших причин, у тому числі і внаслідок заводського браку. Просимо Вас бути стриманими та адекватно сприймати дані ситуації. Ми лише продаємо інструмент, а не робимо його! Весь інструмент представлений у нашому інтернет-магазині має гарантійний термін. У будь-якому випадку ми йдемо на поступки нашим дорогим клієнтам щодо вирішення всіх питань, пов'язаних із гарантією.
Гарантійні зобов'язання починають діяти з того моменту, коли клієнт забирає товар з відділення Нової Пошти. Усі умови гарантійного обслуговування діють лише за наявності гарантійного талона на виріб. Уважно перевірте наявність цього документа при отриманні обладнання.
ВАЖЛИВО! Не плутайте гарантійні зобов'язання та страховку! Гарантійний талон є гарантією того, що виробник не припустився технічних помилок зі свого боку при випуску цього виробу, внаслідок чого інструмент працює справно. Він не передбачає ремонт Вашого виробу з будь-якої несправності з вини споживача, за це відповідає страховка, якщо вона була оформлена і придбана при покупці інструменту.
Пам'ятайте! 90% поломок виникають при ігноруванні ознайомлення інструкції з експлуатації або нехтування умовами, описаними в цих посібниках.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Гарантійні зобов'язання починають діяти з того моменту, коли клієнт забирає товар з відділення Нової Пошти. Усі умови гарантійного обслуговування діють лише за наявності гарантійного талона на виріб. Уважно перевірте наявність цього документа при отриманні обладнання.
ВАЖЛИВО! Не плутайте гарантійні зобов'язання та страховку! Гарантійний талон є гарантією того, що виробник не припустився технічних помилок зі свого боку при випуску цього виробу, внаслідок чого інструмент працює справно. Він не передбачає ремонт Вашого виробу з будь-якої несправності з вини споживача, за це відповідає страховка, якщо вона була оформлена і придбана при покупці інструменту.
Пам'ятайте! 90% поломок виникають при ігноруванні ознайомлення інструкції з експлуатації або нехтування умовами, описаними в цих посібниках.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.